Interviews

  • 24 Matins (Spain)

  • ABC News Radio (Australia)

  • The Age (Australia)

  • Agence France-Presse

  • Al Jazeera (Qatar)

  • Anadolu Agency (Turkey)

  • The Asahi Shimbun (Japan)

  • The Asia Dialogue (UK)

  • The Australian Financial Review

  • Bangkok Post

  • Bao Mai (Vietnam)

  • Barron's Magazine (USA)

  • BBC Radio (UK)

  • BBC Television (UK)

  • Berlingske (Denmark)

  • Brisbane Times

  • Campaign Asia (Hong Kong)

  • Canberra Times

  • Capital FM Kenya

  • CBC News Channel (Canada)

  • CBC Radio (Canada)

  • CCTV America (China and USA)

  • Channel News Asia (Singapore)

  • Channel Ten (Australia)

  • The China Brief (USA)

  • The China Daily

  • China in Focus Magazine (UK)

  • China Policy Institute Blog (UK)

  • The China Post (Taiwan)

  • The Conversation (Australia and UK)

  • Correio Braziliense (Brazil)

  • CTV News Channel (Canada)

  • CTV Two (Canada)

  • Cyprus Mail

  • The Daily Mail (UK)

  • The Daily Telegraph (UK)

  • Deutsche Welle (Germany)

  • Diario Gaucho (Brazil)

  • The Diplomat Magazine

  • Dissent Magazine (USA)

  • The Economist

  • Edmonton Journal

  • Euronews (France)

  • L'Express (France)

  • The Express Tribune (Pakistan)

  • Le Figaro (France)

  • Fin 24 (South Africa)

  • Financial Post (Canada)

  • Financial Times (UK)

  • Forbes Magazine

  • Foreign Policy in Focus (USA)

  • Fox News (Australia and USA)

  • France 24

  • Global News Online (Canada)

  • Global Television (Canada)

  • The Globe and Mail (Canada)

  • Gokbayrak (Turkey)

  • The Guardian (UK)

  • The Guangming Daily (China)

  • The Gulf Today (UAE)

  • The Hindu (India)

  • The Huffington Post (Canada and USA)

  • The Independent (UK)

  • Information (Denmark)

  • Inkstone News (Hong Kong)

  • International Business Times (UK)

  • Internazionale Magazine (Italy)

  • Jakarta Post

  • Japan Times

  • Kingston Whig-Standard (Canada)

  • The Korean Herald

  • Kristelig Dagblad (Denmark)

  • Kuwait Times

  • The Malay Mail (Malaysia)

  • Manilla Bulletin News

  • Montreal Gazette

  • El Mundo (Spain)

  • La Nacion (Argentina)

  • The Nation (Thailand)

  • The National (United Arab Emirates)

  • NBC News (USA)

  • NDTV (India)

  • New York Daily News

  • The New York Times

  • The Oman Tribune

  • OMNI Television (Canada)

  • Ottawa Citizen

  • Le Parisien

  • The Peninsula (Qatar)

  • Radio 1200 AM CRJR Vancouver

  • Radio 2BL 702 AM Sydney

  • Radio 2UE 954 AM Sydney

  • Radio 3AW 693 AM Melbourne

  • Radio 630 AM CHED Edmonton

  • Radio 6WF 720 AM Perth

  • Radio 770 AM CHQR Calgary

  • Radio Australia

  • Radio Canada

  • Radio France International

  • Radio Free Asia

  • Radio Free Europe / Radio Liberty

  • RTL Television (Belgium)

  • SBS Radio (Australia)

  • SBS Television (Australia)

  • Shenzhen Daily

  • Sin Chew Daily (Malaysia)

  • Singapore Strait Times

  • Sing Tao Daily (Hong Kong)

  • Sky News (Australia)

  • South China Morning Post (Hong Kong)

  • La Stampa (Italy)

  • Stanford Social Innovation Review

  • The Sun (UK)

  • The Sun Daily (Malaysia)

  • The Sunday Star-Times (New Zealand)

  • The Sydney Morning Herald

  • Taipei Times

  • Ta Kung Pao (Hong Kong)

  • El Tiempo (Colombia)

  • The Times of India

  • Today (Singapore)

  • TV5 Monde (France)

  • US News and World Report

  • Vancouver Sun

  • Veja Magazine (Brazil)

  • To Vima (Greece)

  • Voice of America

  • Voice of Vietnam

  • WA Today (Australia)

  • The Wall Street Journal

  • The Washington Post

  • The Washington Times

  • Weekendavisen (Denmark)

  • Xinhua News Agency (China)

  • Yahoo! News (Australia, Brazil, Canada, France, India, Japan, Malaysia, New Zealand, Singapore, Spain, UK and USA)

  • Zee News (India)